• volnyblog

🛑Melatonin významně snižuje úmrtnost na COVID-19. Média to zamlčují...


🛑Melatonin významně snižuje úmrtnost na COVID-19. Média to zamlčují.


Výtah z článku


- Melatonin je sice nejznámější jako přirozený regulátor spánku, ale má i mnoho dalších důležitých funkcí. Posiluje imunitní funkce, pomáhá doplňovat glutathion a může zlepšit léčbu některých bakteriálních onemocnění; má antikonvulzivní a antiexcitotoxické vlastnosti a je silným antioxidantem se vzácnou schopností vstupovat do mitochondrií.

- Při virových infekcích melatonin snižuje přehnanou reakci hostitelských buněk na patogen, čímž zvyšuje toleranci hostitele vůči viru. To dává hostiteli čas na rozvinutí adaptivní imunitní odpovědi a likvidaci invazivního patogenu.

- Melatonin zmírňuje několik patologických rysů COVID-19, včetně nadměrného oxidačního stresu a zánětu, přehnané imunitní odpovědi vedoucí k cytokinové bouři, akutnímu poškození plic a syndromu akutní respirační tísně.

- Studie z října 2021 zjistila, že melatonin významně snižuje úmrtnost při podávání pacientům s těžkou infekcí COVID. Ve skupině, která dostávala pouze standardní péči, zemřelo 13 ze 76 pacientů (17,1 %) ve srovnání s pouhým jedním z 82 pacientů (1,2 %), kteří dostávali melatonin navíc ke standardní péči - snížení úmrtnosti je tedy o 93 %.

- Během druhého týdne infekce, tedy v době, kdy může u těžce infikovaných pacientů dojít k drastickému zvratu k horšímu, se skupině s melatoninem dařilo mnohem lépe než skupině, která dostávala pouze standardní péči, a sepse se rozvinula pouze u dvou pacientů, zatímco ve skupině, která dostávala pouze standardní péči, jich bylo osm.


Obecné pokyny pro dávkování (konzultujte se svým lékařem)


Ačkoli jsou dávky navrhované při použití proti COVIDu výrazně vyšší než ty, které byste běžně užívali pro zlepšení spánku, nezdá se, že by tyto dávky představovaly nějaké nebezpečí. Výzkum nezjistil žádné nežádoucí účinky u dávek od 20 mg až do 100 mg.


Tato rozmezí dávek jsou až stokrát vyšší, než jaká je obvyklá konzervativní dávka 0,5 mg, ale je povzbudivé, že při těchto vysokých dávkách nebyly pozorovány žádné nežádoucí účinky. Stále by však bylo rozumné používat takto vysoké dávky pouze v omezeném množství případů, kdy je můžete potřebovat.


Ať už budete užívat jakoukoli dávku - a doporučuji začít s nízkou dávkou, 1 mg nebo méně - nezapomeňte užívat melatonin večer před spaním. Zvyšující se hladina melatoninu je důvodem, proč se večer cítíte ospalí, takže není vhodné užívat ho ráno nebo během dne, kdy je (a měla by být) vaše přirozená hladina nízká.


Melatonin je také nejlepší užívat sublingválně buď ve formě spreje, nebo sublingvální tablety (rozpustné pod jazykem). Sublingválně se může dostat přímo do krevního oběhu a nemusí procházet trávicím traktem. Díky tomu se jeho účinek projeví rychleji.


Zdroj: mercola.com, 2022-11-13

https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2022/01/13/melatonin-reduces-covid-mortality.aspx


#návod

1 767 zobrazení12 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše